I Nattens Tystnad

Alla inlägg den 26 augusti 2020

Av nattenstystnad - 26 augusti 2020 04:20



Borde verkligen sova men i natt är en sådan där natt då de bara inte går. Tankarna snurrar i 180 knyck och lika så gör rummet med andra ord är jag väldigt yr och mår inte bra fysiskt. Logiken säger lägg dig o vila så kanske det går över men ångesten i min kropp säger NEJ vad som helst men ligg inte ner. Jag har försökt med filmer men och då menar jag korta youtube filmer på typ 3-5 min där folk tex överaskar någon att de ska få barn eller skaffat hund eller nått annat mysigt men de hjälper inte jag har inte ro i kroppen att ens sitta still o se dem trots att de är så korta. Men när jag reser mig upp för att jag inte kan va still ja då snurrar ju allt och jag mår illa så är verkligen moment 22. Tänkte jag lägger mig o lyssnar på ljud bok har en jag lyssnat på flera ggr så jag måste ej koncentrera mig men de blir lite sällskaps ljud och nått o disstrahera med men jag står inte ut med ljud i kväll heller så jq just i natt är en sådan där natt då inget funkar. suck


                                                                                          

Av nattenstystnad - 26 augusti 2020 01:48

 

Denna musikvido känns så nära, så mycket känslor som man känner igen sig i  bla hur man inte försökte visa hur ont mobbing och misshandeln gjorde utan hur man flydde in i sin egen värld en värld där man var älskad för den man var. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards